Séminaire transversal - Jeudi 10 janvier 2019 - 14h00 à 16h00 - salle de réunion de l'IAE de POITIERS

Lors du prochain séminaire transversal du jeudi 10 janvier 2019 (14h-16h) organisé par l’Axe GDD, nous aurons le plaisir d'accueillir Monsieur Rupert BAUMGARTNER, de l’ « Institute of Systems Sciences, Innovation and Sustainability Research », University of Graz.

Le thème de l’intervention portera sur le Strategic corporate sustainability management.

With Rupert Baumgartner, we will explore the three distinct, but complementary, dimensions of strategic management (i.e. strategy process, strategy content and strategy context) which are used to explore the contributions of corporate sustainability management to the creation of value for a company itself, for the society a company is embedded in and for nature in general.

Au plaisir de vous retrouver le 10 janvier prochain.

Vendredi, 21 Décembre, 2018